WebQuest

SCHOONHEIDSSALON

Het werkstuk wordt natuurlijk ook beoordeeld. In het onderstaand schema zie je hoe dit gebeurd en waarop gelet wordt. Je kunt de tabel het beste van boven naar beneden ‘lezen’. De maximale score is 100 punten.

Wat heb je nu eigenlijk allemaal ‘stiekem’ geleerd met deze webquest? Dan zie je bij ‘Terugblik’.

INHOUD

KAN BETER

RUIM VOLDOENDE

UITSTEKEND

H1: Algemene beschrijving en dagplanning.

(20 punten)

Niet alle opdrachten zijn verwerkt of er is slecht over nagedacht

Alle opdrachten zijn verwerkt maar sommige dingen kunnen iets beter

Alle opdrachten zijn verwerkt en er is heel goed over nagedacht

H2: Boodschap en de marketingmix (6 P’s).

(15 punten)

Boodschap en marketingmix zijn niet of te beperkt uitgelegd.

Boodschap en de inzet van de marketingmix zijn beschreven.

Er is goed nagedacht over jullie boodschap en de inzet van de marketingmix.

H3: Budget en planning. 

(15 punten) 

Budget en/ of planning zijn niet of niet goed uitgewerkt.

Budget en planning zijn gemaakt, maar één van beide klopt niet volledig.

Kloppend en duidelijk budget en eerlijke planning gemaakt

ORIGINALITEIT

KAN BETER

RUIM VOLDOENDE

UITSTEKEND

Plan van aanpak (H1 t/m 3)

(10 punten)

Weinig of geen eigen ideeën. Je zult creatiever moeten worden.

Sommige ideeën zijn leuk, maar soms mag je nog iets creatiever zijn.

Veel originele ideeën die veel nieuwe en tevreden klanten opleveren.

Promotieplan

(10 punten)

Jouw reclame trekt weinig bezoekers. Matige uitwerking.

Geen verrassende keuze van reclame. Uitwerking is (ruim) voldoende.

Erg leuke manier om reclame te maken. Prima uitwerking. Veel bezoekers.

LAY OUT en

TAALGEBRUIK

KAN BETER

RUIM VOLDOENDE

UITSTEKEND

Plan van aanpak (H1 t/m 3) en promotieplan

(15 punten)

Veel spelfouten, slechte zinsopbouw. Matige lay-out. Beter controleren

Af en toe spelfouten of niet lekker lopende zinnen. Lay-out is oké.

Zeer weinig spelfouten. Goede zinsopbouw en nette, verzorgde lay-out.

 SAMENWERKING

KAN BETER

RUIM VOLDOENDE

UITSTEKEND

Plan van aanpak (H1 t/m 3) en promotieplan

(15 punten)

Oneerlijke verdeling van de taken en/of stroef verlopen samenwerking.

Ieder heeft ongeveer de helft verwerkt, maar de samenwerking kan beter.

Eerlijke verdeling van de taken en erg leuke samenwerking.